Jumper je Citroenovo gospodarsko vozilo, ki je v prvi vrsti predvsem dostavnik. To pa ne pomeni, da ne prepriča tudi kot potovalnik za 8 ljudi. Pohvali se namreč lahko s širokimi sedeži, velikim prtljažnikom, močnim motorjem in stojno višino. Vse to ga dela izjemno priročnega za prevoz tovora, po drugi strani pa se Jumper dobro obnese tudi na daljših relacijah.
To gospodarsko vozilo je zaradi svoje prostornosti idealen za dostave in prevoz tovora, lahko pa se prelevi tudi v potniški minibus, s katerim se lahko pelje 8 ljudi. Kot potniški dostavnik se izkaže predvsem z zares veliko potniško kabino, še zlasti pogosto se uporablja za profesionalne komercialne prevoze potnikov na dolge razdalje (npr. na izlete, na letališča, ipd.). Zanj se pogosto odločajo tudi športna in druga društva, ki lahko ta prostoren potovalnik uporabljajo za prevoze na tekmovanja, predstave ali druga druženja. Zaradi prostornosti je vanj mogoče naložiti tudi veliko prtljage, tako da ne potrebujemo dodatnih spremljevalnih vozil, ampak vse prepeljemo z enim – Jumperjem. Primeren je tudi pri šolskih prevozih in za uporabo drugih ustanov. Jumper je tako prostoren, da 8-članski posadki s prtljago vred gotovo ne bo zmanjkalo prostora. V kolikor potrebujete še več prostora, je mogoče na vlečno kljuko pripeti še dodatne 2,5 tone tovora.
Ker so Jumperjeve zunanje mere nekoliko večje, to od voznika terja več spretnosti in pozornosti. Še zlasti to velja za urbano okolje, kjer je prostora za manevriranje in parkiranje manj. Kljub svoji velikosti je Jumper še vedno zelo odzivno vozilo, za svojo moč pa ima tudi zmerno porabo. Vseeno ostaja to vozilo zvesto svojemu osnovnemu namenu – ostaja torej gospodarsko dostavno vozilo, kar se opazi predvsem pri nekoliko manj prepričljivemu blaženju podvozja, ko gre za prevoz ljudi. Pri podvozju torej ni na prvem mestu udobje, temveč nosilnost.
Jumper je odličen za prevoz večjega števila ljudi, dobro se izkaže tudi pri velikih družinah. Vseeno, pa so njegove dimenzije tako velike, da se boste zaman trudili, da bi ga parkirali kar v domačo garažo. Jumper ni najbolj kompaktna različica potniškega dostavnika, še posebej, če se odločimo za nakup podaljšanega in povišanega modela (L2H2).