Ali dieta brez OH deluje?
| Članek je bil prebran 513 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ko želimo izgubiti odvečne kilograme in oblikovati svoje telo, se najprej lahko skoraj izgubimo med vsemi različnimi dietami, ki so nam na voljo. Obstaja več različnih diet, mnoge izmed njih pa temeljijo na zmanjšanem vnosu ogljikovih hidratov v telo ali celo v njihovo prepoved. Z vnosom ogljikovih hidratov je namreč najbolj enostavno kontrolirati vnos kalorij in torej posledično vplivati na izgubo kilogramov. Pri tem se je bolje izogibati diet, ki povsem prepovedujejo OH, saj so le ti primarni vir za vsakovrstne fizične aktivnosti in jih zato naše telo potrebuje. Prav tako ste lahko prepričani, da bo telo prepovedane OH po končanju diete izdatno nadomestilo, zato je bolje izbrati srednjo pot in se odločiti za zmeren (zmanjšan) vnos OH v telo. S tem, ko pazimo na to, koliko OH vnesemo v svoje telo, lahko zelo natančno kontroliramo tudi zaužite kalorije in, v kolikor smo dosledni in natančni, lahko tudi uspešno izgubimo odvečne kilograme. Dieta brez OH torej deluje, če vemo, kako se je pravilno lotiti. Dieta brez OH je namreč zelo uspešna pri pospešenem kurjenju maščob. In ker je tudi takšna prehrana lahko za marsikoga precej pusta, neokusna, dieta pa naporna, smo za vas pripravili nekaj preprostih nasvetov, s katerimi je dieta brez OH lahko mnogo lažje izvedljiva.

hujšanje.infoOsnova za uspeh diete z zmanjšanim vnosom OH je, da telesu zagotovimo, da dobi dovolj kvalitetnih beljakovin. Poleg tega je pomemben tudi vnos zelenjave in sadja, saj na tak način poskrbimo za vlaknine in zdrave maščobe.

Zmanjšan vnos OH ne pomeni prepovedi maščob

Najpogosteje so ljudje prepričani, da so glavni krivec za njihovo prekomerno težo maščobe. V resnici pa so v Zahodnem svetu glavni krivec OH, saj povprečen Evropejec dnevno zaužije med 300 do 500 (ali celo več) OH, kar pomeni med 1200 in 2000 kalorij. Hitro lahko ugotovimo, da torej maščobe niso glavni krivec za debelost, ampak se je potrebno na prav način lotiti omejevanje vnosa OH. Če nam z dieto uspe zmanjšati vnos OH iz 300 na 200, smo zaužili samo 800 kalorij, kar je ogromna razlika z zgornjimi podatki povprečnega vnosa. Vsak posameznik lahko sam presodi, koliko je sposoben zmanjšati vnos OH, pri tem pa ne smemo pretiravati in svoje telo siliti v nezdrave ekstreme. Prav tako v prekratkem času ne smemo drastično zmanjšati količino zaužitih OH. Bolje se je zmanjševanja lotiti postopoma in po malem, tako da tega niti ne opazimo pretirano. Zmanjšan vnos OH na začetku diete je tudi glavni »krivec«, da je izguba kilogramov na začetku tako hitra in enostavna.

Dieta brez OH na dolgi rok

Da bi lahko uspešno vzdrževali dieto z malo OH, je potrebno uživati maščobe. Uživanje maščobe se priporoča, toda le, ko gre za zdrave maščobe – torej take, brez predelanih OH. Pravilo, ki bi se ga bilo držati, če želimo uživati zdravo prehrano je, da se ne sme mešati veliko OH in veliko maščob, saj so OH in maščobe kakor olje in voda. To pomeni, da se ne mešajo dobro in da uživanje obojega privede k skladiščenju maščob po telesu. Pri dieti z malo OH se tako sme zmerno uživati maščobe, v kolikor poskrbimo, da uživamo zdrave maščobe.

Za več o dieti z malo OH pa Preberite na Hujsanje.info.

Jejte le skrbno izbrane OH

Da bi dieto z manj Oh lahko zdržali dlje časa, je seveda potrebno uživati tudi ogljikove hidrate. Toda pomembno je, od kod te OH pridobimo. Najbolje je za delež zdravih OH uživati zelenjavo, ki je bogata z vlakninami in sadje. Če si ne morete pomagati in želite uživati tudi škrobnate OH, naj bo tega čim manj, uživajte pa jih le po zelo zahtevni in intenzivni vadbi.

Preverite tudi, katere so najbolj učinkovite diete!

© 15. 12. 2017 - Bellavita.si. Oglaševanje.