Jumpy je gospodarsko vozilo, ki lastniku nudi udobje in modularnost. Čeprav pri gospodarskih vozilih doslej nismo bili vajeni pretiranega udobja, so pri Citroenu tako z Jumpy-jem kakor Jumper-jem poskrbeli, da vozniku in potnikom v njihovem delovnem vozilu nikoli več ne bo neudobno. Ker je Jumpy pravšnjih dimenzij, je izjemno praktičen in racionalen. Ko se vozimo z njim tako hitro pozabimo, da sedimo za volanom kombija oziroma dostavnega vozila, saj se zdi, kot da bi vozili udoben enoprostorec.
Jumpy prepriča s:
Krilnimi zadnjimi vrati, katera se odprejo do 180 stopinj.
- Pnevmatskim zadnjim vzmetenjem.
- Z do 2,58 metra uporabne dolžine.
- Z 1,75 metra uporabne višine.
- Z 7 m3 prostornine in 1200 kg tovora.
- S širokimi stranskimi drsnimi vrati, ki olajšajo natovarjanje od strani in skozi katere lahko v ali iz vozila tovorimo celo evropalete.
- S sistemom Grip Control, s pomočjo katerega se lahko zanesemo na optimalno pogonsko moč v raznolikih okoliščinah.
- S sistemom za pomoč, ko speljujemo navkreber.
- Z zanesljivostjo in varnostjo.
- S Connecting Box, ki zagotavlja sproščeno, zabavno in udobno vožnjo ter zajema prostoročno napravo Bluetooth in USB.
- Z izrazitim in elegantnim slogom, ki ga doslej pri dostavnikih nismo bili vajeni.
- S privlačnim sprednjim delom, katerega krasi široka kromana maska, ki se razteza vse do žarometov.
- Z aerodinamičnimi in čistimi linijami.
- Z močjo in vitalnostjo.
- S širokimi zaščitami, ki varujejo kombi v primerih bočnih trkov.
- S prilagodljivostjo, saj Jumpy lahko uporabljamo v najbolj raznolike namene.
- S širokim izborom karoserijskih različic.
- Z dvema dolžinama in dvema višinama po izbiri.
- Z nakladalnim pragom, ki se lahko opcijsko zniža na kar 49 cm.
- S tem, da lahko zaradi pnevmatskega zadnjega vzmetenja ohranjamo višino vozila pod 1,90 m in ga tako lahko brez skrbi parkiramo na katerem izmed mestnih parkirišč.