Oglaševanje na Googlu
| Članek je bil prebran 2.536 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google je danes verjetno najbolj priljubljen in splošno uporabljen spletni brskalnik. Svojim uporabnikom namreč Google ponuja zdaleč najbolj preprosto in dodelano spletno izkušnjo. Tega se seveda jasno zavedajo tudi podjetja in oglaševalci. Splošna priljubljenost Googla pomeni, da mora biti podjetje za uspešno oglaševalsko kampanjo prisotno na Googlu.

Različni napisi, ki obkrožajo GoogleTo je tudi relativno enostavno doseči. Google namreč oglaševalcem nudi veliko brezplačnih pa tudi nekaj plačljivih oglaševalskih pripomočkov. Eden izmed najbolj pogosto uporabljenih je gotovo Google Adwords, ki je na področju oglaševanja ob svojem izidu gotovo pomenil svojevrstno revolucijo. Vsekakor Google daje oglaševalcem veliko svobode in prostora za inovativno oglaševanje. Seveda je potrebno pri Google oglaševanju vendarle upoštevati nekatera oglaševalska načela, za katere se zdi, da so večna in jih je mogoče aplicirati na domala vsa področja oglaševanja. Eno izmed takšnih načel je, da je potrebno oglaševalske tehnike in metode na iskalnem omrežju Googla vselej prilagajati produktu oziroma storitvi, ki jo podjetje oglašuje. Vsak produkt je namreč povsem specifičen, zato ne moremo oglaševalske kampanje za določen produkt preprosto »prekopirati« tudi za nek povsem drug proizvod. V vsakem primeru Google oglaševalcem omogoča testiranje različnih oglasov za isti izdelek – gre za optimizacijo oglasov, tako da na koncu uporabimo tistega, ki je za določen produkt najboljši – torej tak, da daje najboljše rezultate.

Danes je tako skorajda nujno, da je podjetje prisotno na spletu – v nekem smislu vas lahko povozi čas, če vas na Googlu ni. Uporabniki namreč v veliki večini primerov pred nakupom nekega izdelka, o le tem poizvedujejo na spletu. Oglaševalci in podjetja se tega danes tudi vse bolj zavedajo.

© 24. 04. 2024 - Bellavita.si. Oglaševanje.