YouTube oglaševanje – oglasi prihodnosti
| Članek je bil prebran 2.124 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Platforma YouTube je v našem prostoru dobro poznana in med uporabniki tudi izjemno pogosto uporabljena. Slovenci, ki uporabljajo splet, naj bi tako YouTube uporabljali v kar 73%, kar je zelo visok odstotek. V tem morajo svojo priložnost prepoznati predvsem oglaševalci.

youtube oglaševanjeYouTube oglaševanje za kreativne in pogumne

Gotovo pa ni mačji kašelj ustvariti dobre in inovativne YouTube kampanje. Video oglasi na YouTube-u še ne zagotavljajo uspešnosti oglaševalske kampanje. Vaš oglas mora biti kreativen, govoriti mora zgodbo, a na povsem samosvoj in poseben način. Tudi, če ustvarite dober oglas, pa to še vedno ni zagotovilo za uspeh. Poanta oglasa je namreč, da ga vidi čim večje število ljudi. Morate biti torej tudi vidni in prodorni. YouTube je za oboje gotovo odlična platforma, saj omogoča kreativnost (oziroma jo dopušča – meja je nebo) in vidnost (TrueView Ads).

Uspešnejši so krajši YouTube oglasi

Google sicer ne predpisuje, kako dolgi so lahko ustvarjeni oglasi, toda glede na dosedanje dostopne podatke je moč videti, da so uspešnejši tisti oglasi, ki so dolgi pol minute. Uspešnost se na tej stopnji seveda meri s tem, da si uporabnik video oglas ogleda do konca. Pri polminutnem videu so možnosti za to precej večje, kakor pri video oglasih, ki so daljši. YouTube oglaševanje povrh vsega ni vezano na en sam ekran (na primer na ekran osebnega računalnika), temveč se ti oglasi predvajajo tudi na vseh pametnih napravah in tako uporabnika dosegajo povsod in zmeraj. Kampanje se bodo dale na platformi YouTube tudi natančno spremljati in meriti, za oglaševalce pa ne bo stroška gostovanja videa, saj se posnetki oziroma oglasi nalagajo neposredno na YouTube.

© 23. 04. 2024 - Bellavita.si. Oglaševanje.