Potrošnike danes prodajalci skušajo v nakup prepričati z raznimi akcijskimi cenami in razprodajami. Razprodaje so bile v preteklosti po besedah trgovcev oblačil precej bolj obiskane, ljudje so več kupovali in so na čas razprodaj tudi čakali. Vsi se nemara še spomnimo gneče pred vrati nekaterih trgovin z oblačili v središču prestolnice, ko so ljudje tudi po več ur pred odprtjem z veliko vnemo čakali, da se zapodijo med prodajne police in si po znižanih cenah kupijo želene izdelke. Kako pa izgledajo razprodaje danes?
Prodajalci se že zadnjih nekaj let pritožujejo nad slabšo prodajo in obiskanostjo razprodaj. Kakšnih posebnih gneč in prerivanja najpogosteje v trgovinah ali pred njimi tudi ni več zaslediti. Morda je večje zanimanje pri trgovinah z živili (trgovine tujih in slovenskih prehrambenih verig), medtem ko se ljudje manj zanimajo za nakupovanje oblačil, čevljev ali tehnoloških pripomočkov. Morda je eden izmed razlogov za to tudi dejstvo, da se ljudje vse več odločajo za spletne nakupe, kjer so cene za iste izdelke pogosto nižje, povrh vsega pa vam kupljen izdelek dostavijo na dom. Tako kupite cenejši izdelek, brez da bi se morali odpraviti v trgovino.
Mnoge večje blagovne znamke so v spletnem nakupovanju hitro videle svojo priložnost in so svojim strankam v svojih spletnih trgovinah ponudile svoje izdelke po nižjih cenah. Na tak način so ti trgovci še vedno ohranili svoj tržni delež, kljub temu, da ljudje njihove fizične trgovine več ne obiščejo tako pogosto. Prav tako je kupljene izdelke preko spleta moč vrniti, če vam ne ustrezajo, zato tudi napačna številka ali prevelik/premajhen kos oblačila ni več nikakršna težava.