Za občutek lebdenja na leteči preprogi
| Članek je bil prebran 283 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Inovativnost je ključ do razvoja, ki ga avtomobilska industrija potrebuje, da na lahko proizvajalci na trg vedno znova pošiljajo nadgrajena in izboljšana vozila. Ključ do Citroënove vzbuditve pozornosti in usmeritve žarometov v svojo smer je bil vsekakor trenutek, ko so na trg poslali prve modele, opremljene z novim progresivnim hidravličnim vzmetenjem.

SUV

Pri vzmetenju s progresivnim hidravličnim vzmetenjem gre za Citroënovo inovacijo, ki je plod iz avtomobilskega športa izhajajočega strokovnega znanja. S tem ko ponujajo večji razpon uporabnega hoda, hidravlični omejevalniki omogočajo tudi bolj učinkovito absorbiranje energije ob udarcih, zlasti ob pristanku po skoku, kar je tipično za hitrostne relije.

Klasično avtomobilsko vzmetenje je sestavljeno iz amortizerja, vzmeti in mehanskega omejevalnika, vzmetenje s progresivnim hidravličnim omejevalnikom pa ima še dva hidravlična omejevalnika na obeh straneh: enega za raztezanje in drugega za kompresijo. Citroënovo vzmetenje deluje dvostopenjsko, odvisno od jakosti vzbujanja. Prav zaradi teh omejevalnikov so lahko razvojni inženirji pri Citroënu vozilu zagotovili bolj neoviran hod vzmetenja, kar daje občutek lebdenja na leteči preprogi ali drugače povedano, občutek pri vožnji čez deformacije na cestišču je boljši.

Očaral bo z drzno izraznostjo in prepričal z udobjem

Citroën C5 Aircross je vozilo, ki izstopa zaradi obilice zmogljivosti in dinamične drže brez enega samega kančka agresivnosti. S svojim videzom bo v SUV segment vnesel veter svežine s širokim in impozantnim prednjim delom, visokim pokrovom motornega prostora, s tekočimi linijami, ki jih nadgrajujejo prepoznavni grafični elementi, in velikimi kolesi, z zaščitami spodnjega dela karoserije in blatniških košev ter s stiliziranimi in dvobarvnimi strešnimi prtljažnimi drogovi.

Svoji izraznosti in drznosti navkljub pa bo Citroën C5 s svojimi širokimi in udobnimi sedeži potnikom dal še dodaten občutek udobja in jim omogočil skorajšnjo izkušnjo sedenja v naslanjaču v dnevni sobi na štirih kolesih. Prednja sedeža vsebujeta penasto gumo visoke gostote, ki preprečuje ugrezanje po dolgih urah vožnje, poleg tega pa sta nastavljiva po višini in opremljena s po višini in globini nastavljivim vzglavnikom ter sistemom za večtočkovno masažo.

Citroën C5 Aircross je v svojem segmentu najbolj modularno vozilo, vse po zaslugi posamičnih, drsno pomičnih in po naklonu nastavljivih zadnjih sedežev. Uporabnikom na sprednjih sedežih in na zadnji klopi ponuja številna odlagalna mesta. Dodano vrednost odlagalnih mest pa vsekakor predstavlja sredinski naslon za roke, v katerem se nahaja hlajen odlagalni prostor velikih dimenzij.

© 03. 05. 2024 - Bellavita.si. Oglaševanje.