Brez digitalnega marketinga več ne gre
| Članek je bil prebran 1.559 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Če so se podjetja v preteklosti še lahko uspešno predstavljala samo z offline marketinškimi kanali, je to danes praktično nemogoče. Biti zgolj offline ni več dovolj. Razširjena uporaba interneta in njegov globalni doseg zahtevata, da se poslovni svet vse bolj seli na področje digitalnega.

Knjiga digitalnega marketingaDigitalni marketing že dolgo ni več novost. Gre za oglaševanje, ki se vrši z uporabo spleta in vseh tehničnih inovacij, preko katerih lahko oglaševalci dosegajo širši trg. Digitalni marketing je gotovo spremenil svet, prav tako pa je spremenil in premešal karte v oglaševanju nasploh. Biti offline tako več nima primata pri doseganju ciljne publike. Digitalni marketing je posebno področje marketinga, s posebnimi možnostmi in omejitvami. Blagovna znamka, ki se prvič srečuje z digitalnim marketingom, lahko hitro ugotovi, da se pred njo razgrinja zares širok nabor različnih komunikacijskih kanalov, preko katerih lahko nagovarja svoje kupce. Seveda je ključ do uspeha v digitalnem marketingu prav to – vedeti, kateri komunikacijski kanal izbrati na določeni stopnji oziroma fazi nakupnega procesa. Za takšno pravilno izbiro pa moramo dobro poznati blagovno znamko samo, cilje, ki jih želi doseči, digitalno okolje, v katerem bo znamka zadihala in obnašanje potrošnikov, ki danes ne delijo komunikacijske kanale na on- in offline, temveč se nezavedno spretno gibljejo med obojim. Tudi oglaševalci morajo mejo med enim in drugim pri snovanju uspešne marketinške akcije preprosto odmisliti.

Ni vsak komunikacijski kanal primeren za vse. Iskalniki so tako primerni za pospeševanje prodaje, spletni oglasi za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, družabna omrežja za vključevanje kupcev v oblikovanje blagovne znamke, email oglaševanje pa npr. za post-prodajne procese.

© 26. 04. 2024 - Bellavita.si. Oglaševanje.